Friday 17 July 2009

הגיע רגע להפרד לשבועיים.. אני נוסעת ל CHA

אז במשך שבועיים אני אהיה מנוטרלת מיצירה אישית, אם כי אשתתף במספר רב של סדנאות מובנות
ובטח אעלה את היצירות אחרי חזרתי.
וכעת ללקוחות החנות שלי " אלבומי" - כמו תמיד, כיוון שאיני יכולה לשלוח את ההזמנות באופן מהיר
ומיידי (כפי שאתם רגילים)- אתם מקבלים הנחות רבות ומתנות.
כל הפרטים בדף הבית של האתר- אבל באופן עקרוני ההנחות נעות בין 15 אחוז ל 30 אחוז- תלוי בקטגוריה ובנוסף אתם מקבלים מתנות בשווי של 10 אחוז מקנייתכם נטו (אפשר לבחור ביון נייר
ולבין חותמות ויש לציין את הבחירה בהערות להזמנה - אך אי אפשר לבקש מוצר ספציפי כשמקבלים אותו במתנה)
אז תתחילו להשתולל- אני הולכת לעשות המון- המון הזמנות חדשות ואתם צריכים לפנות לי מקום
באתר.
האשראי יחויב רק אחרי 2/8 וכמובן בסכום הסופי אחרי כל ההנחות- אל תתייחסו למה שכתוב-
את ההנחות מקבלים אחרי בדיקת המלאי וחישוב סופי של ההזמנה.
ההזמנות יצאו אחרי 2/8 לפי סדר הגעתם לאתר, אך כיוון שאני נוסעת לשלושה ימי פסטיבל כרמיאל
בין 4/8 ל 7/8- ההזמנות האחרונות ייצאו כנראה אחרי 7/8.
אז תזמינו מוקדם ככל האפשר על מנת " לתפוס" מוצרים מבוקשים בהנחות ענק וגם לקבל את המשלוח מהר ככל האפשר
בינתיים נשיקות וחיבוקים לכל הנשארים בארץ!!!
תמשיכו ליצור בכיף- אני הולכת לעשות חיים בארה"ב
(זה אומר לפגוש את הנסיכות, למרות שהן חוזרות בתחילת ספטמבר FOR GOOD),
לעשות שייט קצר למקסיקו, לחנוק את החנויות (דווקא לא SCRAP-את אלה יש לי בתערוכה למשך 6 ימים), לאכול המון " אוכל זבל", להירטב בגשמי אמצע היום של פלורידה ולסיים לפחות 4 ספרים בטיסות ארוכות.
ביי!!

1 comment:

ANAT S said...

נסיעה נעימה

תעשי חיים ותחזרי עם המון רעיונות חדשים והשראה .

מחכה לדיווחים של אחרי

Popular Posts